Известие

Collapse
No announcement yet.

Адаптивни параметри Алфа 147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Адаптивни параметри Алфа 147

    Пуснах multieciscan и видях че стойността параметер FRA е 0.99747, а на DTV -0.14. Грешки няма, колата си върви нормално. Спецовете как го разбирате това и какво трябва да проверя от програмата?

  • #2
    Перфектна адаптация.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Радвам се. Какви трябва да са показанията на ламбда сондата или щом адаптацията е толкова добра, да не ги гледам? Показват 0.460v и open loop, това при спрян двигател. Също така, дебитомера показва 0.5kg/h. Не трябва ли да е точно нула?

      Comment


      • #4
        Нормално е и нивото на сигнала при неработещ мотор. На празен ход и загряла сонда, трябва напрежението да се изменя циклично в границите 0,1 - 0,9 V. с честота не по-малка от 1 Hz.

        Ето това е със старата ми сонда:

        https://www.youtube.com/watch?v=REVE...ature=youtu.be

        Както е видно, сондата е малко мудна и горната граница преобладаващо е под 0,9V.

        Новата цикли доста по-живо и горната граница си е около 0,9

        За дебитомера, не знам. Не съм обръщал внимание, какво отчита при загасен мотор.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Благодарско, ще тествам пак.

          Comment


          • #6
            А този параметер engine loead със стойност 99.98%, какво означава? Иначе вчера я гледахме в реално време, параметрите са в норма.

            Comment


            • #7
              Това е корекцията в % която ECU то прави на инжекторните времена в зависимост от натоварването на мотора.
              Натоварването на мотора се смята на базата на съотношението между количеството въздух (по дебитомер) и оборотите.
              100% означава, че времената са базовите (по карта), умножени по FRA параметъра. Респективно >100 и < 100 - увеличаване или намаляване.
              Накратко - този параметър е подобен на FRA, но в краткосрочен план.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                Значи двигателя е много добре. Само малко отклонение идва. Сега трябва да разбера, защо.

                Comment


                • #9
                  Не мисля, че трябва да задълбаваш повече. Отклонението си е в норми и стойностите са много близки до идеалните, които дори и на теория няма как да се постигнат. То затова и системата е адаптивна.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    Добре щом казваш.

                    Comment


                    • #11
                      При загасен двигател, позицията на дроселова клапа не трябва ли да 0 градуса? При мен показва 6.

                      Comment


                      • #12
                        Явно има нагар и ще я почистя. Защото трябва да показва 0 градуса.

                        Comment


                        • #13
                          След почистването - задължително ресет на адаптацията.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            Почистена клапа, минах и адаптация. Доста мръсотия имаше.

                            Comment


                            • #15
                              Сега отново подкарах колата на газ. И вече тези параметри са FRA 1.009 а DTV -1.03. Това при работа на газ. След чистене на дросел, трябва ли да се ходи за настройка на газовата?

                              Comment

                              Working...
                              X